پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اهداف اصلی جهاد دانشگاهی، خودباوری، امید و توسعه

اهداف اصلی جهاد دانشگاهی، خودباوری، امید و توسعه

0
39
کد خبر: 72315
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از سه مقوله خودباوری، امید و توسعه به عنوان اهداف اصلی فعالیت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ عباس صفدری افزود: مسیری که جهاد دانشگاهی طی می کند در مسیر تکیه بر خودباوری است و این خودباوری است که زمینه توسعه را فراهم خواهد آورد.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی طی سالیان اخیر بستر خوبی را فراهم ساخته تا بشود در عرصه های مختلف ورود نموده و بخشی از نیاز صنعت و خدمات را رفع کرد.

صفدری افزود: مواردی چون مسئولیت پذیری، پاسخگویی، عشق به خدمت، سختکوشی از جمله ویژگی‌های جهادگران جهاد دانشگاهی است.

وی به شاخصه مهم جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد و گسترش ارتباط و برنامه‌های فرهنگی در حوزه دانشجویان، رشد و ارتقای دانشجویان در برنامه ریزی و برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضای تعامل، گفت‌وگو و خردورزی از جمله افتخارات این نهاد در حوزه فرهنگی به شمار می آید.

صفدری اظهار کرد: کمک به بهبود فضای کسب و کار، توانمندسازی، اشتغال دانش آموختگان از طریق توسعه و ترویج فرهنگ و کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان نیز جزو ماموریت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال می باشد.

صفدری بیان کرد: ایجاد اشتغال خانگی با روش نوین از دیگر برنامه‌های جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان است، به طوری که استعدادهای حوزه اشتغال خانگی را شناسایی می‌کنیم تا پس از آموزش با کمک وزارت کار زمینه ورود به بازار کار را برای آنها فراهم ‌کنیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید