سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » تشکیل ۳۸۳ پرونده برای متخلفان صنفی سیستان و بلوچستان

تشکیل ۳۸۳ پرونده برای متخلفان صنفی سیستان و بلوچستان

0
33
کد خبر: 72292
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۸۳ پرونده برای متخلفان اقتصادی استان شامل فروشندگان محصولات لبنی و پروتئینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار تشکیل شد.

به گزارش میار ؛ منصور عدل روز سه‌شنبه اظهارداشت: با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از ۲ هزار و ۷۷۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی سیستان و بلوچستان توسط بازرسان سازمان جهادکشاورزی در ۲۶ شهرستان استان انجام شد.

وی ادامه داد: عمده بازرسی‌های انجام شده شامل محصولات لبنی و پروتئینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار از واحد تولیدی تا سطح عرضه بوده که منجر به صدور ۳۸۳ پرونده برای متخلفان شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کار نظارت بر واحدهای صنفی و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار با ۴۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی با قوت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بازرسان جهاد کشاورزی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

عدل افزود: در شرایط کنونی بیش‌از پیش بازار و فضای جامعه نیازمند آرامش است و هم استان‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف با پرهیز از هر گونه تنش می‌توانند موارد را با تلفن ۱۲۴ گزارش کنند و اطمینان داشته باشند به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید