یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

0
31
کد خبر: 72286
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۱۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶ قبضه سلاح کلاش و دستگیری ۱۸ نفر متهم در عملیات هماهنگ و مقتدرانه پلیسی در استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز سه‌شنبه اظهارداشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مرکز استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در شهرهای شمالی و جنوبی استان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس، تعقیب و مراقبت نامحسوس متهمان و رصد لحظه‌ای تحرکات این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در نهایت در چندین عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل خوب ماموران پلیس اطلاعات در شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر و زابل متهمان در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۱۸ قبضه سلاح کلت جنگی، ۶ قبضه سلاح کلاش، ۱۸۳ فشنگ جنگی، ۹ تیغه خشاب کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۸ نفر از عاملان اصلی این باند تصریح کرد: از اعضای این باند چهار دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت توقیف که در تحقیقات پلیسی مشخص شد این باند اقدام به خرید و فروش سلاح در سطح استان می‌کردند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید