دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آغاز طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در سیستان و بلوچستان

0
33
کد خبر: 72281
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز طرح نظارت بر فعالیت مشاوران معاملات املاک در این استان از امروز/دوشنبه/با همکاری تعزیرات حکومتی ،اماکن،اصناف و اتحادیه املاک خبر داد.

به گزارش میار ؛ عطاء اله اکبری اظهارکرد: این اقدام پیرو جلسه هفته گذشته کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان و با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و تسریع در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم بر خانه های خالی اجرایی شد.

وی ادامه داد: نظارت بر بازار مسکن و مشاوران املاک بر عهده وزارت راه و شهرسازی گذاشته شده بطوری که همکاران ما در این اداره کل از امروز با راه اندازی گشت های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی ،اماکن، اصناف و اتحادیه املاک با آن دسته از مشاوران املاک متخلف شهر برخورد می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف با ۶ مورد تخلف مشاوران برخورد می شود که نداشتن پروانه کسب و نداشتن برگه رسمی قولنامه و همچنین گرفتن مبلغ بیشتر از درصد قانونی کمیسیون از جمله این تخلفات محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: دریافت کد رهگیری بدون پرداخت هزینه اضافی در قبال آن، دریافت حق کمیسیون طبق تعرفه ابلاغی و صدور رسید در قابل پرداخت حق کمیسیون از مواردی است که باید مراجعه کنندگان به مشاوران املاک مد نظر داشته باشند.

دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید