دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیم امام راحل بود

بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیم امام راحل بود

0
51
کد خبر: 72280
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیمی بود که امام خمینی(ره) به واسطه پیروزی انقلاب رقم زد.

به گزارش میار ؛ سردار احمد شفائی روز دوشنبه در جمع فرماندهان بسیج ادارات سیستان و بلوچستان اظهارکرد: فلسفه وجودی ما در اقشار تاثیرگذاری در آن قشر است که بسیار مبارک بوده و اگر از این فلسفه و هدفی که تایین شده فاصله بگیریم متضرر خواهیم شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های امام راحل افزود: امام خمینی(ره) توانست با ویژگی خاص و بی نظیری که داشت تحولات عظیمی در سه سطح ایران، اسلام و جهان بوجود بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: توان سخت افزاری امام در راه مبارزاتی خویش به قلم و کاغذ خلاصه می شد اما ایشان با توان نرم افزاری خود توانست در راه خود پیروز شود. ایمان و امید توان نرم افزاری امام راحل در مبارزه با دشمنان بود که توانست با این ابزار نرم چنین تحولات عظیمی را رقم بزند.

وی تصریح کرد: ایران پیش از انقلاب هویت نداشت به گون‌ ای که شاه این کشور از خود هیچ اختیاری نداشت؛ جهان اسلام هم پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هویت خود را از دست داده بود و این انقلاب اسلامی بود که به همه این ها هویت بخشید.

سردار شفائی با بیان این جمله که انقلاب اسلامی بر سایر کشورهای مسلمان و آزاده جهان تاثیر گذاشت گفت: بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیمی بود که امام به واسطه پیروزی انقلاب رقم زد.

وی تاکید کرد: ایمان راسخ امام به خداوند، مردم، هدف و راه مبارزاتی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد که امام این ایمان را تا انتهای عمر پر برکت خود حفظ کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز توقف ناپذیری از مهمترین رسالتی است که رهبر معظم انقلاب بر گردن ما قرار داده اند؛ هیج گاه به وضع موجود قانع نباشید و تلاش کنید تا همیشه به سمت پیشرفت حرکت کنید.

وی افزود: آماده سازی و محیا کردن خود برای امتداد راه امام خمینی(ره) واجب عینی هست که بر گردن ما نهاده شده است.

سردار شفائی تاکید کرد: هرکس که دل در گرو این کشور دارد و عزت، افتخار، آبادانی و پیشرفت این کشور را می خواهد باید تلاش کند امید و ایمان را که رمز پیروزی امام راحل در انقلاب اسلامی بود در کشور افزایش دهد.

وی افزود: دستگاه اجرایی کشور مهمترین مجموعه در زمینه امید بخشی در جامعه است که شما مسوولان بسیج ادارات در زمینه حرکت دهی به این مجموعه عظیم نقش مهمی بر گردن دارید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهمترین وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمق بخشی داخلی است که شما در بسیج ادارات در نوک پیکان این ماموریت بزرگ قرار دارید.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید