شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ارزیابی عملکرد مدیران و فرمانداران سیستان و بلوچستان به طور مستمر

ارزیابی عملکرد مدیران و فرمانداران سیستان و بلوچستان به طور مستمر

0
33
کد خبر: 72248
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد مدیران و فرمانداران با توجه به پیشبرد وظایف محوله، خلاقیت و نوآوری، ابتکار عمل، مردم‌داری، ارتباطات موثر با مردم و سازمان‌ها از طریق سازمان برنامه و بودجه استان به صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان سراوان اظهارکرد: همه مسوولان نسبت به مردم وظایفی دارند که برخورد خوب، پاسخگویی شایسته، رفع مشکلات مردم از جمله این وظایف هستند که باید به خوبی انجام دهند.

وی بیان کرد: همچنین سازمان‌های مسوول در زمینه رصد فعالیت مدیران و مسوولان نیز وظایفی دارند که باید به بهترین شکل ممکن به آن عمل کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسوولان باید نسبت به هر موضوعی که مسوولیت دارند به دنبال نوآوری و خلاقیت باشند زیرا نوآوری و خلاقیت کمک می‌کند که هر روز شاهد پیشرفت باشیم.

وی بر تعامل بین ادارات در رفع مشکلات و اهمیت ارتباطات بین سازمانی در افزایش انسجام و وحدت که عاملی تاثیرگذار در پیشرفت کارها است، تاکید کرد.

کرمی با تاکید بر اطلاع رسانی اظهارکرد: از شهردار شهر سراوان انتظار ایجاد تغییر و تحول در زمینه ساختار شهری و ارائه خدمات مطلوب به مردم را دارم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندار در این زمینه باید همکاری و همراهی کنند.

وی به اهمیت موضوع مسکن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه ارائه تسهیلات ساخت مسکن اشاره کرد و افزود: همچنین در زمینه سوخت باید مشکلات سراوان برطرف شود و برنامه‌ریزی برای افزایش جایگاه‌های سوخت و زیرساخت‌های آن در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مشکلات ارتباطی تصریح کرد: گسترش جاده‌های ارتباطی، توجه ویژه به مسیرهای روستایی با انجام طرح‌های جاده سازی در این استان در حال انجام بوده و بخش هوایی نیز در حال پیگیری است‌.

وی با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب افزود: باید توجه ویژه‌ای به اقشار مستضعف و روستانشین داشته باشیم و افزایش امکانات زیرساختی روستاها و شهرستان ها باید مورد توجه مسوولان باشد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید