یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » توسعه سیستان و بلوچستان با وحدت و همدلی توسعه

توسعه سیستان و بلوچستان با وحدت و همدلی توسعه

0
28
کد خبر: 72247
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان را باید با وحدت و همدلی توسعه دهیم و با این شیوه توطئه‌های مخرب دشمن را از بین ببریم.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی شامگاه پنجشنبه در نشست با فعالان احزاب و تشکل‌های سیاسی اصلاح طلب سیستان و بلوچستان اظهارکرد: وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای است و برای پیشرفت و توسعه استان باید همه همدل باشیم و برای رسیدن به این هدف قدم برداریم.

وی افزود: معاندان نظام امروز بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کنند و تلاش خود را به کار گرفتند تا بین مسلمانان اختلاف بیندازند و بر روی موضوع اختلاف افکنی سرمایه گذاری می‌کنند بنابراین در چنین شرایطی نباید تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان قرار گیریم و بلکه باید بر روی نقاط اشتراک همدیگر تکیه کنیم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وحدت و همدلی و اتحاد علاوه‌بر دفع خطر از سوی دشمن پیشرفت و توسعه و خدمت رسانی بی‌وقفه به مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به برخی از انتقادها اظهارکرد: انتقاد در جای خودش درست و سازنده است و حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه برای این امر چارچوبی را مشخص کرده و از جایگاه با اهمیتی برخوردار است اما به طور قطع باید این اصول و چارچوب را رعایت کنیم و انتقاد در جای درست خودش مطرح شود.

شریفی با تاکید بر جهاد خدمت در راستای امید آفرینی به مردم افزود: باید با خدمت صادقانه به دنبال امیدوار کردن مردم باشیم و کمترین وظیفه مسوولان در قبال مردم به عنوان ولی نعمت، خدمت صادقانه و بی منت با روحیه جهادی است.

وی استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و ظرفیت نخبگان برای خدمت بهتر به مردم و کاهش هزینه‌ها را مهم عنوان کرد و اظهارکرد: مسوولان باید با نشست و ارتباط با نخبگان در بخش‌های مختلف از این ظرفیت برای کیفیت بخشیدن به طرح‌ها و کاستن از هزینه ها و رفع موانع استفاده کنند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید