چهارشنبه، 2 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آغاز نام‌نویسی دوره‌های مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

آغاز نام‌نویسی دوره‌های مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

0
56
کد خبر: 72240
رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از آغاز دوره‌های تابستانه پارک و علم و فناوری در ۲ رده سنی نوجوانان و دانشجویان به میزبانی شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش میار ؛ محمد نبی شهیکی روز پنجنشبه اظهارداشت: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در راستای تحقق اهداف عالیه خود در حوزه افزایش مهارت‌های راهبردی و بهره گرفتن بیشتر جوانان از فناوری‌های نوین و نوظهور اقدام به راه‌اندازی دوره‌های فوق برنامه در قالب مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری کرده است.

وی افزود: مدرسه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان طی سه ماهه تابستان در تمامی حوزه‌های تخصصی و عمومی خود و با همت شرکت‌های خلاق و فناور فعال مستقر در این پارک اقدام به آموزش و ترویج علم و نوآوری ویژه جوانان و نوجوانان استان کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دوره‌ها با محوریت دپارتمان‌های مختلف مانند دپارتمان هوش مصنوعی، دپارتمان هسته‌های نوآور و فریلنسر، خانه خلاق و نوآوری دانش آموزی، آزمایشگاه اینترنت اشیاء، خانه خلاق پویانمایی و دپارتمان بازی سازی، رباتیک و متاورس و مدرسه سرمایه گذاری و فینک و مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در این دوره‌ها برای عموم جوانان و نوجوانان سیستان و بلوچستان آزاد است، گفت: این پارک به منظور تحقق مسوولیت‌های اجتماعی خود دوره‌های ویژه‌ای نیز برای جوانان و نوجوانان حاشیه شهر زاهدان برگزار می‌کند و علاقه مندان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جامعه هدف می‌توانند با مراجعه به پارک علم و فناوری واقع در خیابان دانشگاه نسبت به نام نویسی جوانان خلاق اقدام کنند.

دسته بندی: شهری / اقتصادی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید