دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » بیش‌از ۱/۶ میلیون نفر در سیستان و بلوچستان مشمول افزایش یارانه شدند

بیش‌از ۱/۶ میلیون نفر در سیستان و بلوچستان مشمول افزایش یارانه شدند

0
43
کد خبر: 72211
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از امروز ۵۱۵ هزار و ۶۸ خانوار شامل یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه می‌شوند.

به گزارش میار ؛ خلیل احمد سلامی اظهارداشت: در راستای پوشش کامل سه دهک اول درآمدی و تحقق حمایت‌های دولت برای تامین سبد غذایی خانوارها، از امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه، افزایش اعتبار برای هر سه دهک اعمال می‌شود.

وی افزود: ۵۱۵ هزار و ۶۸ خانوار با جمعیت یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۵۰ نفر در سیستان و بلوچستان در دهک‌های اول، دوم و سوم قرار دارند که مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه می‌شوند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی، خرید بیش‌از ۸۰ درصد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

وی شیر کم‌چرب بطری، پنیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک اعلام کرد و یادآور شد: استفاده از این طرح برای همه مشمولان، اختیاری است.

سلامی بیان کرد: تا امروز از زمان آغاز طرح کالابرگ الکترونیک در استان، ۲۸ هزار خانوار با رقمی نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان بصورت خرید اعتباری از یارانه خود استفاده کردند.

وی اظهارداشت: بیش‌از ۲ هزار و ۲۰۰ فروشگاه خرد و بزرگ در سیستان و بلوچستان به طرح کالابرگ الکترونیک پیوستند و به افراد مشمول، خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.
دسته بندی: اجتماعی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید