دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » نظر نمایندگان مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مثبت است

نظر نمایندگان مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مثبت است

0
29
کد خبر: 72199
نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مدیری توانمند بوده و نظر نمایندگان مجلس نسبت به وی مثبت است.

به گزارش میار ؛ حبیب‌الله دهمرده اظهارداشت: با عناصر برجسته مجلس به‌ صورت جداگانه صحبت شده و سایر نمایندگان به «نیکبخت» رأی اعتماد خواهند داد، بنده تضمین کرده‌ام که با انتخاب وی اقدامات خوبی در حوزه کشاورزی رقم بخورد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، سوابق بسیار درخشانی در دوران مسئولیت‌های قبلی در کارنامه کاری خود دارد و با شناخت کاملی که از وی دارم مطمئن هستم می‌تواند بسیاری از مشکلات این وزارتخانه را برطرف کند؛ زیرا وی فردی متخصص و توانمند است.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی به دنبال ایجاد حواشی برای کاهش رأی اعتماد این وزیر هستند، تصریح کرد: وی نسبت به سایر نامزدهای انتخاب شده در این وزارتخانه توانمندتر بوده، بر این‌ اساس بنده تضمین می‌کنم که با تخصصی که دارد می‌تواند کارنامه موفقی در این وزارتخانه ثبت کند.

دهمرده بیان کرد: با توجه‌ به اینکه از سال ۸۴ به‌ عنوان استاندار سیستان و بلوچستان در این استان مشغول به فعالیت بودم و از سوابق علمی و تخصصی نیکبخت اطلاع دارم وی را به‌عنوان مدیر جهاد کشاورزی انتخاب کردم، در دوره دولت نهم و دهم نیز از وی به‌عنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات در وزارتخانه استفاده شد، پس از آن در پست‌های مختلف ایفای نقش کرد تا اینکه به‌عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور معرفی شد، مطمئن هستم با توجه‌ به سوابقی که دارد در وزارتخانه نیز کارنامه‌ای درخشان از خود برجا می‌گذارد.

محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید