یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۸۲۷ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

۸۲۷ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

0
30
کد خبر: 72194
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی و دستگیری سه سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های مهرستان و ایرانشهر سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر قاچاق مواد مخدر در مناطقی از شمال و جنوب استان به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی ایرانشهر و مهرستان در جنوب و مناطق حاشیه‌ای شهرستان زاهدان در شمال استان شناسایی و ماموران انتظامی به صورت هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، سه سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنها و محل حضور قاچاقچیان مقدار ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۷۵۵ کیلوگرم تریاک و ۷۲ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه کشف و در این رابطه نیز چهار دستگاه خودرو سواری توقیف شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید