دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » احداث شهرهای ساحلی جدید در سیستان و بلوچستان

احداث شهرهای ساحلی جدید در سیستان و بلوچستان

0
29
کد خبر: 72171
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه توسعه دریا محور عامل ایجاد اقتصادی پایدار است، گفت: طراحی و ایجاد چند شهر ساحلی جدید در این استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش میار ؛ محمدکرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه با تعدادی از سرمایه گذاران با اشاره به اهمیت اقتصاد دریا محور اظهارداشت: مسوولان برای ایجاد اقتصاد مردمی و افزایش نقش مجموعه‌های خصوصی در اقتصاد تلاش کنند.

وی بیان کرد: دولت باید زیرساخت‌ها را برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف از جمله معدن، کشاورزی، شیلات، دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی و شرکت‌های دانش بنیان فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید شاهد پیشرفت و توسعه منطقه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در سرعت دادن به پیشرفت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید مدیران کل به زیر مجموعه‌هایشان اشراف کامل داشته باشند.

کرمی بیان کرد: اعمال سلیقه‌های شخصی در کار، دوگانگی در تصمیم گیری و برخی خطاها در دستگاه‌های اجرای عامل عقب ماندگی در کارهاست و حتما با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خاص هر منطقه از جمله بخش زرآباد در کاشت محصولات و بهره‌گیری از ظرفیت هر شهرستان با یک برنامه مناسب در توسعه مناطق استان تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جدیت در کارها اذعان کرد: همت در انجام کارها، دنبال کارهای نشدنی بودن و کمک و هم‌افزایی باعث می‌شود نتیجه خوبی حاصل شود.

وی با تاکید بر داشتن نگاه‌های فراملی بیان کرد: در برنامه‌ریزی برای تولید کالاها باید کشورهای هدف مورد بررسی قرار گیرند و کشورهای واردات کننده کالا شناسایی شود.

کرمی تصریح کرد: در انجام کارها باید تمام جوانب سنجیده شود، نباید برای اجرای یک پروژه ثروت‌های اصلی منطقه را نابود کنید.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید