پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » سرپرست فرمانداری زراباد چابهار بر رفع مشکل مدارس شهرستان تاکید کرد

سرپرست فرمانداری زراباد چابهار بر رفع مشکل مدارس شهرستان تاکید کرد

0
36
کد خبر: 72170
سرپرست فرمانداری شهرستان زرآباد گفت: متاسفانه ۹ مدرسه خیرساز در سطح این شهرستان فاقد برق هستند و جای سوال است چرا باید دانش آموز در دمای ۴۴ درجه عرق بریزد.

به گزارش میار ، کوروش محمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان زرآباد اظهار داشت: مردم زرآباد شایسته بهترین خدمات هستند و باید یک نسخه شفا بخش برای حوزه برق اندیشیده شود.

وی افزود: این روزها افت شدید برق به مهمترین دغدغه مردم این شهرستان تبدیل شده است و متاسفانه تمام روستاهای شهرستان زرآباد با مشکل افت شدید برق مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه استقرار مدیریت برق شهرستان زرآباد می تواند تا حدودی مشکلات این حوزه را کاهش دهد، افزود: ما معتقدیم خروجی پست سیار شهرستان مشکل دارد و باید این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.

سرپرست فرمانداری زرآباد ادامه داد: زرآباد را با کشاورزی و بویژه محصول موز می شناسند اما متاسفانه این روزها حتی کشاورزان هم از توزیع برق ناراضی هستند و این موضوع باعث خسارت به موزکاران می شود.

وی تصریح کرد: ارتقا پست سیار شهرستان زرآباد به پست ثابت،توسعه و اصلاح شبکه و رفع ولتاژ برق مهمترین درخواست مردم است و یک سیم بان به سیم بان های شهرستان اضافه شده اما باز این کافیست و نیاز است نیروهای بیشتر همراه با امکانات لجستیکی مستقر شوند.

در این جلسه مقرر شد تیم کارشناسی و عملیاتی برق استان در شهرستان زرآباد مستقر و بصورت ویژه مشکلات برق شهرستان رفع شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید