یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف یک تن و ۶۵۵ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و ۶۵۵ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

0
34
کد خبر: 72156
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۶۵۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی و دستگیری هفت سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز سه‌شنبه اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، خاش، زابل، هیرمند و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای باند مسلحانه مواد مخدر دست یافتند که قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق سخت گذر و محورهای مذکور به داخل کشور منتقل کنند.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، هفت سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل خودروهای آنان مقدار یک تن و ۶۵۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۵۵۸ کیلوگرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم حشیش، ۷۹ کیلوگرم شیشه و هشت کیلوگرم هروئین کشف و در این رابطه نیز هفت دستگاه خودرو سواری توقیف شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید