شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » مدیران فرهنگی سیستان و بلوچستان توجه بیشتری به برگزاری رقابت‌های قرآنی داشته باشند

مدیران فرهنگی سیستان و بلوچستان توجه بیشتری به برگزاری رقابت‌های قرآنی داشته باشند

0
32
کد خبر: 72129
معاون پژوهشی مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستان گفت: برخی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی این استان آنگونه که باید به رقابت‌های قرآنی توجه ندارند و به عنوان یک رقابت عادی می‌نگرند در حالیکه این گونه رقابت‌ها در بُعد فردی و اجتماعی هر جامعه‌ای تاثیرات شگرف دارد.

به گزارش میار ؛ رضا حقیقی‌فر روز یکشنبه با بیان اینکه رقابت قرآنی شور و نشاط سالم در جامعه به وجود می‌آورد، اظهارداشت: مدیران اجرایی سیستان و بلوچستان به رقابت قرآنی نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خیلی از موسسات فرهنگی با کار قرآن آشنایی ندارند، افزود: اگر مدیران فرهنگی به حوزه قرآن توجه می‌داشتند قطعا با کاهش ناهنجارهای اجتماعی روبه رو می‌شدیم.

معاون پژوهشی مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستان، رقابت قرآنی مدهامتان را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد ظرفیت بی بدیل است که می‌توانیم از این ظرفیت بالا بردن میزان مشارکت قرآن دوستان را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات صورت گرفته امسال شاهد افزایش شرکت کنندگان در رقابت قرآنی خواهیم بود؛ البته تبلیغات و اطلاع رسانی در فضای مجازی کمک شایانی به میزان حداکثری شرکت کنندگان می‌کند.

حقیقی فر به مزایای برگزاری رقابت قرآنی به صورت مجازی اشاره کرد و افزود: برگزاری مجازی رقابت قرآنی کمک شایانی به هزینه‌های رفت و آمد علاقمندان می‌کند.

دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید