شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » اتاق شیشه‌ای اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد

اتاق شیشه‌ای اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد

0
38
کد خبر: 72121
اتاق شیشه‌ای اصحاب رسانه با مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به منظور پیگیری و رفع مشکلات مربوط به حوزه فرهنگ و هنر این استان برگزار شد.

به گزارش میار ؛ از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، جلسه مطالبه گری اصحاب رسانه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همت بسیج رسانه استان و با حضور مدیر و معاونان فرهنگ و ارشاد استان و مدیر بسیج رسانه سپاه سلمان برگزار شد.

در این نشست خبرنگاران مطالبات جامعه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان را از علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کرده و خواستار حل مسائل و مشکلات آنان شدند.

همچنین اصحاب رسانه آخرین وضعیت استاد اسپندار و اقدامات انجام شده برای هنرمندان فرهنگ و هنر در بخش‌های مختلف را جویا شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال با ابراز تأسف از نابینا شدن این هنرمند مردمی به علت کهولت سن تاکید کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ۹ ماه اخیر به طور مستمر با این استاد در ارتباط بوده است .

علی سرگزی در پاسخ به سووال یکی از خبرنگاران به ابهامات ایجاد شده در زمینه برگشت بودجه ارشاد به خزانه نیز توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی مطرح کرد.

وی بیان کرد: حضور در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان و حمایت از هنرمندان در کل استان از دیگر اقدامات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین به فعالیت‌های انجمن های مختلف هنری در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری تئاترهای مختلف و کلاس‌های آموزشی انجمن از دیگر اقدامات این اداره کل است.

در ادامه بر توجه بیشتر به هنر و فعالیت‌‏‌های فرهنگی در سیستان و بلوچستان، حمایت از هنرمندان و عضویت اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری هنر و استفاده آنان از تسهیلات هنرکارت تاکید شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید