شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » پایگاه‌های مقاومت بسیج نقطه ثبات انقلاب است

پایگاه‌های مقاومت بسیج نقطه ثبات انقلاب است

0
30
کد خبر: 72046
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما در زمینه تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید همت ویژه‌ای داشته باشیم زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی این پایگاه‌ها هستند.

به گزارش میار ؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز شنبه در جمع فرماندهان و مدیران سپاه سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از زحمات همه افرادیکه در تمامی رده‌های سپاه و بسیج خدمت می‌کنند، اظهارداشت: خداوند را شاکریم که امروز با وجود همه تهدیدات و دسیسه‌های خبیثانه دشمن، در همه عرصه‌ها وضعیت کشور ثبات خوبی دارد.

وی بیان کرد: وضعیت کشور امیدوار کننده هست و خوشبختانه اکنون وضعیت باثباتی را به مرحمت هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، همراهی مردم و تلاش های مجدانه رزمندگان در جای جای کشور داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در بازه چند ماهه گذشته دشمنان در چند موضوع برنامه ریزی دقیقی داشتند؛ آنها در زمینه‌های اقتصادی، ثبات داخلی و منزوی کردن جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا نظام را با چالش مواجهه کنند.

وی افزود: دشمنان ما در مسیر مواجهه با انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود را پای کار آوردند و امروز شرایط کشور آن چیزی که دشمن برنامه ریزی کرده بود نیست و ما با وجود همه مشکلات توانستیم اهداف پلید دشمن را نقش بر آب کنیم.

سردار شفائی اظهارداشت: ما باید آمادگی های خود را در تمامی عرصه ها ارتقاء دهیم و نسبت به سال های گذشته تلاش کنیم تا با آمادگی بیشتری با مسائل مختلف مواجه شویم.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید