دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » سیستم سرمایشی بیمارستان چابهار پس از هشت سال چشم انتظاری از سوی منطقه آزاد تامین شد

سیستم سرمایشی بیمارستان چابهار پس از هشت سال چشم انتظاری از سوی منطقه آزاد تامین شد

0
36
کد خبر: 72044
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار از همکاری سازمان منطقه آزاد در تامین بودجه و آغاز عملیات نصب سیستم سرمایشی بیمارستان امام علی(ع) این شهر به عنوان تحولی بزرگ در تامین آسایش بیماران یاد کرد.

به گزارش میار ؛ همایون دادگر روز جمعه با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهارداشت: این تفاهم‌نامه با موضوع نوسازی سیستم سرمایشی و نصب ویلر، سرآغازی برای تحول در خدمات دهی شایسته به بیماران چابهاری بود.

وی ادامه داد: به همین منظور در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و تکریم شهروندان، منطقه آزاد چابهار اعتباری بیش‌از هفت میلیارد تومان را به این طرح تخصیص داد و از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز چهار میلیارد تومان به این موضوع تعلق گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: با پرداخت چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار، فرآیند نصب چیلرها آغاز شده که امید است طی مدت ۲ هفته آینده به مرحله بهره برداری برسد.

وی همراهی بیشتر نهادهای مرتبط برای ارتقا خدمات بهداشت و درمان شهرستان و تنها بیمارستان این منطقه را خواستار شد و گفت: نزدیک به هشت سال از خرابی سیستم سرمایشی بیمارستان می‌گذرد و در این مدت تامین سرمایش فضای بیمارستان با استفاده از کولر صورت می‌گرفته که به مدد اجرایی شدن تفاهم نامه مذکور و همکاری منطقه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی بزودی شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران و مراجعان خواهیم بود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید