دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » برگزاری بیش‌از ۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت سوم خرداد در چابهار

برگزاری بیش‌از ۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت سوم خرداد در چابهار

0
52
کد خبر: 72030
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: گرامیداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر بیش‌از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

جواد سپاهی روز سه‌شنبه اظهارداشت: سوم خرداد، صفحاتی زرین را در تاریخ ایران بر جای نهاد و باید این روحیه جهادی رزمندگان را به مدیران دستگاه‌های اجرایی انتقال دهیم تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، افزود: بر همه ما واجب است به عنوان یک مسوول یاد و خاطره‌ آن عزیزان را گرامی بداریم و همه دستگاه‌ها و ادارات موظف هستند نهایت تلاش خود را جهت گرامیداشت این رویداد بکار ببرند.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در سالگرد آزادسازی خرمشهر مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد اما دغدغه اصلی مردم عمران و آبادانی است؛ بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید خود را موظف به حضور در میدان و کمک به عمران و آبادانی منطقه کنند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان دفاع مقدس افزود: آزادسازی خرمشهر روایت تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد.

سپاهی با بیان اینکه نگاه دولت جهادی و رییس جمهور به این شهرستان ویژه است، خاطرنشان کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم و باید با توکل به خدا گام‌های بلندی در راستای پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و رضایتمندی مردم عزیز برداریم.

وی گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، شب شعر، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی محیطی با همکاری ادارات و همچنین برنامه‌های منتوع دیگر فرهنگی، هنری و سیاسی در شهر و روستا از جمله برنامه‌های سوم خرداد امسال خواهد بود.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید