شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » هدف دشمن ایجاد نارضایتی در میان مردم است

هدف دشمن ایجاد نارضایتی در میان مردم است

0
41
کد خبر: 72026
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم است.

به گزارش میار ؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز سه‌شنبه در جمع مسوولان و اقشار مختلف بسیج سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهارداشت: قطعا شما عزیزان نسبت به دِینی که به شهدا داریم آگاهید و همه ما باید با نگاه عمیق و راهبردی نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف آن معرفت پیدا کنیم.

وی افزود: ما باید قدردان تلاش های ارزشمند افرادی باشیم که امروز در مرزها در شرایط بسیار سخت در حال مرزبانی و دفاع از کشور هستند که شما شاهد بودید در نقطه صفر مرزی عزیزان ما جان خود را فدای انقلاب و مردم کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما باید با نگاه بلند تلاش کنیم تا قدم های بزرگی را در راستای وظایف خود برداریم تا بتوانیم از فرصت حداقلی که به ما داده شده، بیشترین بهره را برای انقلاب ببریم.

وی بیان کرد: همه اقشار در این مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی وظیفه‌ای دارند و همه ما باید در راستای وظایف خود بیشترین تلاش را انجام دهیم. ما باید با تلاش‌های شبانه روزی و با شناخت دقیق از دسیسه‌های دشمن تلاش کنیم تا سطح رضایتمندی مردم را نسبت به نظام بالا ببریم.

سردار شفائی افزود: ظرفیت اقشار بسیار ارزشمند است و در جای جای نقاط استان می‌شود تا اقدامات خوبی را انجام داد. اگر ما وظایف خود را به خوبی و با دغدغه مندی انجام دهیم قطعا نتایج خوبی تا پایان سال کسب خواهیم کرد.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در این نشست تاکید کرد: به شرایط موجود بسنده نکنید و نگاه خود را راهبردی و عمیق کرده و حرکت خود را شتاب دهید.


دسته بندی: اجتماعی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید