پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » راه‌اندازی کمپین "خبر خوش و امید آفرین" در سیستان و بلوچستان

راه‌اندازی کمپین "خبر خوش و امید آفرین" در سیستان و بلوچستان

0
36
کد خبر: 72024
رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: بسیج رسانه استان با هدف انتشار خبر خوب و ارتقای فرهنگ مثبت در جامعه کمپین "خبر خوش و امیدآفرین" را در قالب ترویج ایده‌های سازنده و بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه راه‌اندازی کرده است.

به گزارش میار ؛ پوریا یاسینی روز سه شنبه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتشار اخبار خوب و تزریق امید و نشاط به جامعه اظهارداشت: بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری، قصد دارد تا با انتشار خبر خوب، به ترویج فرهنگ پایدار و سازنده در جامعه کمک کند.

وی افزود: جامعه رسانه سیستان و بلوچستان می‌توانند تا پایان مرداد با تولید اخبار خوب و امید آفرین در این کمپین شرکت‌ کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: این کمپین با هدف گفتمان‌سازی پیرامون اخبار امیدآفرین در رسانه‌ها ایجاد شده و سعی داریم تا وسعت انتشار این اخبار را از رسانه‌های مرجع و کشوری تا لایه‌های رسانه‌های محلی بسط و گسترش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک فراگیر شدن کمپین «خبر خوش و امید آفرین » می‌تواند بخش مهمتری از مرجعیت رسانه را به رسانه‌های داخلی سوق دهد، بنابراین این کمپین از اهمیت دوچندانی برخوردار است، در این راستا از تمامی رسانه‌ها دعوت به عمل می‌آید تا به این کمپین رسانه‌ای محلق شوند.
دسته بندی: اجتماعی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید