دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » موضع‌گیری رئیس جمهور در رابطه با شهدای هشتم مهر زاهدان دلگرم کننده بود

موضع‌گیری رئیس جمهور در رابطه با شهدای هشتم مهر زاهدان دلگرم کننده بود

0
69
کد خبر: 71989
مولوی و معتمد بخش کهیر شهرستان کنارک گفت: موضع گیری رئیس جمهور در نشست با علما و معتمدان جنوب سیستان و بلوچستان در رابطه با شهدای هشتم مهر زاهدان دلگرم کننده بود و باعث خوشحالی علما شد.

به گزارش میار ؛ مولوی ناصر بلوچ زاده روز جمعه اظهارداشت: از نزدیک با رئیس جمهور در رابطه با مشکلات و توانمندی‌های منطقه بلوچستان صحبت کردیم و ایشان نظر مثبتی در مورد سیستان و بلوچستان دارند و تلاش می‌کنند تا توسعه را در این منطقه رقم بزنند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور پیرامون اتفاقات جمعه هشتم مهر قول دادند که در سفر بعدی به سیستان و بلوچستان این موضوع را از نزدیک بررسی خواهند کرد.

این معتمد بخش کهیر شهرستان کنارک گفت: موضع گیری رئیس جمهور در رابطه با حوادث هشتم مهر موجب خوشحالی علمای اهل سنت جنوب شد و نظر آنان در مورد اظهارات رئیس جمهور، مثبت بود.

وی افزود: موضع گیری رئیس جمهور در رابطه با حوادث هشتم مهر زاهدان نقطه عطفی بود که در این جلسه به آن اشاره کردند و این موضوع باعث خوشحالی همه شد.

مولوی بلوچ زاده تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی در هشتم مهر زاهدان رخ داد و ناخواسته این مسائل ایجاد شد و خیلی از دشمنان روی این مساله متمرکز شدند تا از آن نسبت به خدشه دار کردن وحدت بین شیعه و سنی استفاده کنند اما موفق نشدند و اظهارات رئیس جمهور در رابطه با این مساله امید آفرین بود و باعث حل این مساله خواهد شد.

وی بیان کرد: جلسه بسیار خوبی با حضور شیخ الحدیث مولانا عبدالرحمن ملازهی و سایر علما و معتمدان با رئیس جمهور برگزار شد که مسائل بسیار مهمی از سوی علما و بزرگان طوایف در این نشست مطرح شد.

این معتمد بخش کهیر کنارک گفت: جلسه با محبتی بود و همه سر یک سفره نشستند و یک نوع غذا صرف شد و این باعث خوشحالی حاضران در نشست بود.

وی افزود: رئیس جمهور در رابطه با پتروشیمی چابهار، کشت و صنعت، طرح های آبرسانی و آبگیری سد کهیر و اشتغالزایی در سواحل مکران مطالبی را بیان کردند که بسیار حائز اهمیت بود و مورد استقبال حاضران در این نشست قرار گرفت.

مولوی بلوچ زاده تصریح کرد: ساخت پتروشیمی در چابهار که رئیس جمهور بازدیدی هم از آن داشتند برای ایجاد اشتغال و توسعه در جنوب سیستان و بلوچستان بسیار امیدوار کننده است.

وی اظهارداشت: در تمام جلساتی که روسای جمهور سابق ایران در چابهار می‌گرفتند حضور داشتیم اما هیچ کدام از این نشست‌ها صمیمت و مردمی بودن جلسه با آیت الله رئیسی را نداشت و در مجموع یک جلسه بسیار خوب و ارزنده‌ای بود که امیدواریم برای مردم نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

این معتمد بخش کهیر شهرستان کنارک گفت: آیت الله رئیسی با توجه به روحیه مردمی که داشتند شیعه و سنی در انتخابات به ایشان رای دادند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید