پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بازارچه‌های خرده فروشی در مرز پیشین و ریمدان با اعتباری بیش‌از ۱۲۰ میلیارد تومان ساخته می شود

بازارچه‌های خرده فروشی در مرز پیشین و ریمدان با اعتباری بیش‌از ۱۲۰ میلیارد تومان ساخته می شود

0
115
کد خبر: 71967
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای احداث بازارچه های خرده فروشان در مرز پیشین و ریمدان تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش میار ؛ منصور بیجار روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بازارچه مرزی پیشین و ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: عملیات ساختمانی این بازارچه‌ها که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده با پیش‌بینی فضاهای بهداشتی، رفاهی و خدماتی که هر کدام که در زمینی به مساحت یک هکتار و در نزدیکی مرز ایران با کشور پاکستان جا نمایی شده به اتمام رسیده است.

وی با تأکید به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اتمام هر چه سریعتر اجرای پارکینگ‌ها، فضای سبز محوطه و عملیات آسفالت فضای ورودی بازارچه و پایانه ریمدان افزود: برای داشتن راه دسترسی مناسب هر چه سریعتر بهسازی محور آنتنی ریمدان که به طول ۲۶ کیلومتر است توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان پیگیری و به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان است: ساخت بازارچه خرده‌فروشی در راستای اجرای یکی از سیاست‌های مهم دولت یعنی افزایش تبادلات با کشور همسایه در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر بازارچه پیشین ۳۴ غرفه و بازارچه ریمدان ۳۴ غرفه دارد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید