یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » بیش‌از ۱۰۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

بیش‌از ۱۰۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

0
60
کد خبر: 71965
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۱۰۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه کرامت و سوم خرداد در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش میار ؛ علی سرگزی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های دهه کرامت و سوم خرداد اظهارداشت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با شعار خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) ۲ هدف مهم برنامه‌های دهه کرامت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزاری جشن‌های محوری دهه کرامت در مساجد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در شهرهای زابل و زاهدان، تقدیر از دختر شهید شهرکی و تجلیل از دختران شایسته، حضور کاروان سفیران کریمه خادمین و پرچم حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در استان، تجمع دختران با حضور هزارن نفر از دختران در پارک بانوان به همت شهرداری زاهدان، برگزاری جشنواره ایراندخت ویژه دختران، افتتاح سرپناه برای محرومین، توزیع کارت نان ویژه زندانیان به همت آستان قدس رضوی اجرای سرود توسط گروه‌های سرود به‌صورت پاتوقی در پارک‌ها و میادین شهر زاهدان، راه‌اندازی کاروان شادی در سراسر استان را از اهم برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان برشمرد.

وی همچنین از اجرای طرح نذر شادی با مشارکت مردم در برنامه های دهه کرامت خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه کرامت مردمی سازی برنامه‌هاست که جشن ها و برنامه ها به همت خود مردم در مساجد و محلات برگزار می شود.

سرگزی اظهارداشت: به مناسبت تقارن سوم خرداد با دهه کرامت اجرای شب‌شعر و خاطره دفاع مقدس در شهرستان زهک و برگزاری یادواره شهدای فرهنگ، هنر و رسانه برای اولین باز در زاهدان با حضور میهمانان کشوری از مهمترین برنامه‌های سوم خرداد است.

وی بیان کرد: در نظر داریم در سال آینده یادواره شهدای فرهنگ، هنر و رسانه را در سطح کشوری در سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین تجلیل از فرماندهان و رزمندگان حاضر در آزادسازی فتح خرمشهر با همکاری بنیاد شهید و برپایی ایستگاه‌های سلامت در سطح استان را از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسب سوم خرداد در سطح استان عنوان کرد.
دسته بندی: رسانه / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید