یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ۵۰ طرح ملی و استانی برای توسعه ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

۵۰ طرح ملی و استانی برای توسعه ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

0
108
کد خبر: 71943
رئیس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان از اجرای ۵۰ طرح ملی و استانی در سالجاری برای توسعه ورزش همگانی در این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ زهرا مشهدی روز یکشنبه اظهارداشت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار موثری توسط این هیات با همکاری هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برای توسعه و ترویج ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان انجام شده که نتیجه این تلاش ها کسب رتبه‌های برتر کشوری در ورزش همگانی استان بوده است.

وی ادامه داد: در زمان شیوع بیماری کرونا برای اجرای برنامه‌های ورزشی مشکلاتی را ایجاد کرده بود، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و با وجود اعتبارات بسیار ناچیز هر ساله با اجرای بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ برنامه ورزش همگانی در قالب مسابقه، همایش و جشنواره توانستیم شور و نشاط را در بین خانواده های سیستان و بلوچستانی و در ۲۶ شهرستان استان رقم بزنیم.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان سلامت، نشاط روانی و جسمی،تقویت نیروی اراده،کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از برخی بیماری‌ها را از حداقل مزایای فراگیر شدن ورزش های همگانی دانست و گفت:رشد سلامت و نشاط جامعه، کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین اقشار مختلف مردم از دیگر کارکردهای ورزش‌های همگانی هست که ضرورت ترویج هرچه بیشتر آن را دوچندان کرده است.

دسته بندی: اجتماعی / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید