شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ۵۳ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی شهری هیرمند اختصاص یافت

۵۳ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی شهری هیرمند اختصاص یافت

0
43
کد خبر: 71939
رئیس اداره راه و شهرسازی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۵۳ تن قیر رایگان برای آسفالت ۳۴ هزار مترمربع از معابر حاشیه شهر به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش میار ؛ محمدعلی فقیهی روز شنبه اظهارداشت: این میزان قیر تخصیص یافته به ارزش ۶ میلیارد ریال به صورت رایگان برای بهسازی محله گلها به عنوان یکی از محلات حاشیه شهر هیرمند و از محل اعتبارات شرکت ملی بازآفرینی شهری اختصاص یافته است.

وی یکی از بدترین چهره‌های محرومیت و مشکلات رایج در محلات ناکارآمد شهری را کیفیت پایین معابر و حتی فاقد آسفالت بودن بسیاری از کوچه ها در محلات هدف عنوان کرد و ادامه داد: وجود محله های شهریِ نابسامان با ظاهری نامناسب یکی از اصلی ترین مشکلات شهرهای امروز است که برای مقابله با این چالش، سیاست‌ها و برنامه‌های بازآفرینی تدوین شده تا بر اساس آن کیفیت زندگی بهتری برای ساکنین واقع در چنین فضاهای فقیر شهری ایجاد شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند از تامین پنج هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی از مهمترین ویژگی‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان است که علاوه‌بر سرعت اجرای پروژه‌ها، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم براساس مختصات فرهنگی منطقه دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برای همه اراضی طرح نهضت ملی مسکن هیرمند طرح تفکیکی و آماده‌سازی در دستورکار قرار دارد شهروندان واجد شرایط می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید