سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » دین و اندیشه » رقابت قرآنی مدهامتان نقش کلیدی در پرورش و نوآوری علوم قرآنی دارد

رقابت قرآنی مدهامتان نقش کلیدی در پرورش و نوآوری علوم قرآنی دارد

0
60
کد خبر: 71936
مدیر عامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رقابت قرآنی مدهامتان نقش کلیدی در پرورش و نوآوری علوم قرآنی دارد گفت: اگر رقابت قرآنی مدهامتان از حالت مجازی به صورت حضوری برگزار شود قطعا تاثیر آن بر مخاطبان و افراد جامعه دوچندان خواهد بود.

به گزارش میار ؛ اسحاق کشاورز روز پنجشنبه اظهارداشت: وقتی که آموزه های قرآن وارد جامعه ما شود قطعا ناهنجارهایی که وجود دارد از بین می رود.

وی با بیان اینکه قرآن خواندن فقط قرائت نیست، افزود: قرائت مقدمه ای برای درک مفاهیم قرآنی است و باید بدانیم که قرآن کریم از ما چه می خواهد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در قرآن روی اخلاقیات خیلی توجه شده است، یادآور شد: وظیفه ما این است که به سمت و سوی قرآن حرکت و مردم را به قرآن خواندن تشویق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه‌هایی را برای سهل و آسان بودن آموزش برای مربیان قرآنی ایجاد کنیم، گفت: حدود ۲۰۰ تشکل قرآنی در سطح استان داریم که این تشکل‌های قرآنی نیاز دارند که مسوولان به آنها توجه کنند تا تقویت شوند و بتوانند خودشان را حفظ و برای جامعه برنامه داشته باشند.

کشاورز به دیدار فعالان قرآنی با مقام معظم رهبری در اولین روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند هر مسجدی به پایگاه قرآنی تبدیل شود و درخواست ما از مساجد این است که به این سمت و سو حرکت کنند.

وی تصریح کرد: اتحادیه موسسات قرآنی این آمادگی را دارد از هر مسجدی هر چندنفر معرفی کنند دوره های تربیت معلم آموزشیاری دوره های قرآن کریم را برگزار کنیم که هر کدام در مساجد خودشان کار قرآنی را انجام دهند.
دسته بندی: دین و اندیشه / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید