جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » اخذ سند تک برگ برای ۱۰ هزار هکتار از اراضی دولتی منطقه سیستان

اخذ سند تک برگ برای ۱۰ هزار هکتار از اراضی دولتی منطقه سیستان

0
105
کد خبر: 71935
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای قانون حدنگاری، سند مالکیت تک برگ برای ۹ هزار و ۷۷۰ هکتار از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهای تحت پوشش این اداره کل از سال ۹۹ تاکنون صادر شد.

به گزارش میار ؛ عطاء اله اکبری روز پنجشنبه اظهارداشت: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

وی افزود: این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار و در راستای تفاهم نامه بین سازمان اسناد و املاک و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، بروزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم را از جمله اهداف مهم قانون جامع حدنگار عنوان کرد و گفت: در اجرای این قانون دریافت اسناد دیگری هم در دستور کار داریم و با برنامه ریزی و نامه هایی که تنظیم شده است این کار قطعا سرعت بیشری می گیرد.
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید