سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان برای حل مساله آب

ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان برای حل مساله آب

0
38
کد خبر: 71906
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان باید معطوف به مساله آب و حل مسایل موجود برای مردم این استان باشد.

به گزارش میار ؛ گروه علم و آموزش ایرنا ،محمد همت با حضور در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان در جریان آخرین فعالیت‌های این پارک در زمینه آب و فناوری‌های مرتبط قرار گرفت و با مسوولان علمی و مجموعه‌های فناور فعال در حوزه آب و محیط زیست استان و با فناوران و فعالان در این زیست‌بوم به گفت‌وگو نشست.

وی در این نشست با بیان اینکه نیاز است سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان معطوف به مساله آب و حل مسایل موجود برای مردم باشد، گفت: باید تلاش کنیم که فعالیت‌های فناورانه به رفع مسایل و چالش های اساسی منجر شود.

سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری پس از استماع دیدگاه‌ها و مسایل پیش روی فعالان استانی با تقدیر از تلاش‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده در استان، خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های ارزشمندی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران استانی انجام شده یا در حال پیگیری است، اما این کارها نیز پاسخگوی همه نیازهای استان نیست و باید اقدامات بیشتر و با کیفیت‌تر شود.

همت ادامه داد: دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و تمامی فناوران و صنعتگران استان برای ثمربخشی بیشتر فعالیت‌هایشان باید نسبت خود با حل مسایل اصلی مردم استان، که حتما مهمت رین آن آب است مشخص کنند.

وی رویکردها و برنامه‌های معاونت علمی ریاست جمهوری در زمینه راهبری و حمایت از مجموعه‌های فناور و توسعه دانش و فناوری‌های راهبردی را تشریح و بر جایگاه ویژه و خاص فناوری‌های نوین در حل مسائل آبی کشور تأکید کرد.

براساس گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری،‌سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان بازدید و با فناوران و فعالان در این زیست‌بوم به گفت‌وگو نشست.

در پایان این نشست مقرر شد تعدادی از مجموعه‌ها با حضور در معاونت علمی، محصولات و دستاوردهای خود را به کارگروه‌های تخصصی ستاد آب اقلیم و محیط زیست ارائه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم، مورد حمایت ستاد قرار بگیرند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید