سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » اردیبهشت ماه یادآور معلم عالی‌قدر و عالمی انسان‌ساز است

اردیبهشت ماه یادآور معلم عالی‌قدر و عالمی انسان‌ساز است

0
51
کد خبر: 71885
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز معلم گفتند: ۱۲ اردیبهشت ماه یادآور معلم عالی‌قدر و عالمی انسان‌ساز هست که با گفتار، کردار و نوشتار خویش تاثیر بسزایی بر جامعه و نسل‌های بعد از خویش داشته است.

به گزارش میار ؛ در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: ۱۲ اردیبهشت ماه یادآور معلم عالی‌قدر و عالمی انسان‌ساز است که با گفتار، کردار و نوشتار خویش تاثیر بسزایی بر جامعه و نسل های بعد از خویش داشته است. شهید گرانقدری که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران وی را درختی پرثمر و فرزند عزیز خود نامید.

سالروز شهادت شهید آیت‌الله مطهری، عالم وارسته، پاک سرشت و مجاهد خستگی ناپذیر روز معلم نامگذاری شد تا یادآور جایگاه والای معلمان در عرصه‌ مهم و خطیر تعلیم و تربیت جامعه باشد.

این پیام می‌افزاید: معلمان و فرهنگیان کشور با تقدیم ۴۹۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و تعلیم و تربیتِ نسل‌های موفق، در پیشرفت و آبادانی ایران عزیز همیشه پیشگام بودند و هم اکنون نیز در شرایط حساس جنگ نرم و ترکیبی دشمن به بهترین وجه در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دانش آموزان ایفای نقش می‌کنند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهید مطهری، روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمامی معلمان خصوصا جامعه فرهنگیان سیستان و بلوچستان که در هر شرایطی با ایثار و ازخودگذشتگی برای آموزش و پرورشِ روح و فکر فرزندان عزیز این خطه گام بر می دارند، تبریک عرض می نماییم و دوام توفیقات، سعادت و سربلندی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید