سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » فعالیت‌های دانشگاه‌ها به طور کاملا هدفمند جهت رفع پاسخ و نیازهای جامعه باشد

فعالیت‌های دانشگاه‌ها به طور کاملا هدفمند جهت رفع پاسخ و نیازهای جامعه باشد

0
113
کد خبر: 71881
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید در حل مسائل روز جامعه پیش رو باشندگفت: فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها به صورت کاملا هدفمند جهت رفع پاسخ و نیازهای جامعه باشد.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت جایگاه و منزلت استاد و معلم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: مزیتی که دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به سایر دانشگاه‌ها دارد و یک پله از آنها جلوتر است پاسخگویی اجتماعی در پژوهش و پاسخگویی اجتماعی در خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی خطاب به مسوولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: مخاطب شما در این دانشگاه انسان است و باید به مردم خدمت کنید زیرا انسان مورد تکریم خداوند متعال است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان باید فعالیت علمی و پژوهشی و تربیت دانشجوی مهارت محور باشد.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که هفته گذشته از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشتیم خوشبختانه شاهد توسعه و ارتقاء پاسخگویی اجتماعی دانشگاه بودیم.

کرمی افزود: پارک علم و فناوری سلامت زاهدان می‌تواند تحولی بزرگ در حوزه پیشگیری و درمان بیماری‌ها ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقای سلامت جامعه و کسب ثروت از طریق ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشمندان و همچنین نوآوری فعالیت می‌کند.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید