شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » آغاز بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه سیستان و بلوچستان

آغاز بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه سیستان و بلوچستان

0
47
کد خبر: 71877
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فصل جدیدی در زمینه بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه منطقه در حوزه‌های مختلف از شمالی ترین نقطه استان تا سواحل مکران آغاز شده است.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال به نام "رشد تولید و مهار تورم" اظهارداشت: تصمیم‌گیری یعنی کار کارشناسی و تصمیم سازی که از جمله مهمترین وظایف یک مدیر است.

وی بیان کرد: مسوولان باید موانع تولید و اقتضائات سیستان و بلوچستان را ابتدا به خوبی شناسایی کنند و سپس با تمام توانشان به دنبال رفع کردن آنها باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: قطعا تصمیماتی که با نگاه حمایتی در این استان گرفته می‌شود باید با توجه به ظرفیت‌های استان باشد.

وی تاکید کرد: مردمی سازی اقتصاد، دولت و حکمرانی سبب کاهش هزینه‌های حکومت می‌شود زیرا هر کجا مردم پای‌کار آمدند به معنای واقعی کلمه کارها پیشرفت کرده است.

شریفی خطاب به مسوولان صمت سیستان و بلوچستان افزود: جلسات رفع موانع تولید را در محل فعالیت شرکت‌ها برگزار کنید زیرا تولیدکنندگان با مشاهده نگاه صیانتی، حمایتی و کمک به رفع موانع به ادامه کار امیدوار می‌شوند.

وی بیان کرد: هر کجا در میدان بودیم تصمیماتمان بر واقعیت منطبق‌تر و قابلیت اجرا با حداقل انحراف معیار را داشته است بنابراین این مدل کار کردن باید در بین مدیران رواج پیدا کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در استان افزود: این روزها نگاه تحولی در استان حاکم است البته این مهم بدون حضور مردم محقق نمی‌شود.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید