دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » جانشین فرمانده انتظامی در مراسم تشییع شهید شهرکی در سراوان حضور داشت

جانشین فرمانده انتظامی در مراسم تشییع شهید شهرکی در سراوان حضور داشت

0
41
کد خبر: 71867
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با هیئت همراه در پی دستور فرمانده فراجا در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش شرکت کرد.

به گزارش میار ؛ سردار قاسم رضایی در پی دستور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جهت پیگیری پرونده ترور شهید "علیرضا شهرکی" به همراه همسرش وارد شهرستان سراوان شد.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، در ساعت هفت و ۱۰ دقیقه صبح امروز سرگرد شهید شهرکی در حالیکه با خانواده‌اش در یکی از خیابان‌های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندان به صورت ناجوانمردانه ترور شد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی ، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همراه با همسرش در یک اقدام کور مسلحانه در یکی از خیابان های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار می‌گیرد که هر دو به فیض شهادت می رسند از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستام شهادت این دو عزیز از خانواده بزرگ فراجا را مجدد خدمت مردم شریف و کارکنان جان برکف پلیس و خانواده های محترم این شهیدان و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهیدان گرانقدر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
دسته بندی: انتظامی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید