سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » امام جمعه شهر جلگه چاه‌هاشم سیستان و بلوچستان منصوب شد

امام جمعه شهر جلگه چاه‌هاشم سیستان و بلوچستان منصوب شد

0
40
کد خبر: 71843
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان طی حکمی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی بامری را که از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده بود، اعطا کرد.

به گزارش میار از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی خطاب به امام جمعه جلگه چاه هاشم گفت: سنگر امامت جمعه جایگاهی است که باید نسبت به همه گروه‌ها و طیف‌ها پدری کند و در گروه‌ها و جریان‌های خاص قرار نگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ترکیب جمعیتی منطقه انجام فعالیت‌های فرهنگی با مشقت همراه است و مسوولیت بیشتری بدنبال دارد و باید برای رسیدگی و پاسخ به نیازهای علمی و فرهنگی مردم تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در سیتسان و بلوچستان افزود: ائمه جمعه مسوولیت اجرایی ندارند اما نمی‌توانند خود را از مشکلات کنار بکشند و باید امورات را دنبال و به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه زاهدان حفط انسجام روحانیون حاضر در سطح منطقه و شهر جلگه چاه هاشم را خواستار شد و عنوان کرد: ارتباط و تعامل روحانیون مستقر در سطح شهر به نوعی یک پیام عملی وحدت و تعامل به دیگران است.

وی گفت: باید اقبال مردم نبست به مسال مختلف را با عملکرد خوب خود حفط و تقویت شود.

آیت الله محامی اظهارداشت: ارائه کمک‌های معیشتی به نیازمندان کار خوبی است اما نباید فرهنگ مساعده گیری ایجاد شود؛ بله باید با ایجاد اشتغال در منطقه تلاش کرد تا مردم از حاصل دسترنج خود استفاده کنند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید