پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » سلب امتیاز در پی تخلف در اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع

سلب امتیاز در پی تخلف در اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع

0
41
کد خبر: 71834
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کوتاهی در اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع و کم کاری در این زمینه از سوی شرکت‌های موزع تخلف محسوب شده و منجر به برخورد قانونی و حتی سلب امتیاز متخلفان خواهد شد.

به گزارش میار ؛ مجتبی شجاعی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی توزیع الکترونیکی گازمایع در حوزه شهرستان‌های سراوان، گلشن، مهرستان و سیب و وسوران ضمن تاکید برجدیت اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع، خواستار رفع موانع اجرای این قانون در استان شد.

وی با اشاره به شرایط متفاوت ناحیه سراوان با سایر نقاط، از جمله مرزی بودن و قاچاق سوخت، وجود اتباع خارجی و فاقد شناسنامه، مصارف غیرخانگی، نقاط کور مخابراتی و عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در برخی نقاط افزود: سختی‌ها و مشکلاتی در مسیر اجرای طرح توزیع الکترونیکی وجود دارد ولی برای تمام این موضوعات، راه‌حل هایی وجود دارد که موانع را برطرف می‌کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع را منطبق با قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و لازم الاجرا ذکر کرد و گفت: عدم اجرای این قانون و تخلف و کم کاری در این زمینه، برخورد قانونی و حتی سلب امتیاز شرکت‌های متخلف را در پی خواهد داشت.

برگزاری جلسه شورای تامین سراوان و شهرستان‌های تابعه آن جهت رسیدگی به موضوعات طرح توزیع الکترونیکی گازمایع، تقویت ناوگان حمل و توزیع درب منازل، بررسی نرخ توزیع در نقاط مختلف استان در کارگروه مربوطه، شناسایی و تقویت نقاط کور مخابراتی، تامین کارتخوان‌های مورد نیاز شرکت‌های توزیع کننده، کرایه حمل کشنده‌های گازمایع و تامین سوخت مورد نیاز کشنده‌ها از جمله موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید