یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » معدوم سازی ۲ تن فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

معدوم سازی ۲ تن فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

0
39
کد خبر: 71809
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان از معدوم سازی حدود ۲ تن فرآورده خام دامی ناسالم در روزهای پایانی اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش میار ؛ حامد گنجعلی روز سه‌شنبه اظهارداشت: با عنایت به اجرای طرح تشدید نظارت شرعی و بهداشتی در استان بویژه در شهر زاهدان به عنوان مرکز استان، بازدیدهای مستمری از مراکز تهیه و توزیع و عرضه در سطح شهرستان انجام شد که در یکی از این بازدیدها حدود ۲ تن گوشت مرغ که تاریخ مصرف آنها منقضی شده بود در راستای اهمیت سلامت جامعه نسبت به معدوم سازی این فرآورده‌ها توسط کارشناسان این اداره اقدام شد.

وی بیان کرد: هماهنگی بین بخشی بین دستگاه‌هایی چون دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، دادستانی و مراکز قضایی استان با اداره دامپزشکی در اجرای این طرح وجود دارد.

کشف ۶۰۶ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد احتکاری تنظیم بازار در زاهدان

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تیم بازرسی جهاد کشاورزی زاهدان۶۰۶ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار که جهت تهیه غذای آماده از شبکه توزیع خارج و انبار شده بود را کشف وضبط کردند.

منصور عدل اظهارداشت: توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت تنظیم بازار با هدف کمک به قشر متوسط و ضعیف و استفاده خانوار است و عرضه خارج از شبکه این کالاها تخلف محسوب می‌شود.

وی از همه مباشران توزیع خواست با توجه به جرایم سنگین پیش‌بینی شده نسبت به تعهدات صنفی خود پایبند بوده و همه تلاش خود را در جهت رفاه حال مردم به کار بندند.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان این سازمان با برگزاری گشت‌های مشترک موجودی انبارهای استان را رصد و در صورت بروز تخلف به شدت با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال همشهریان تا زمانی که قیمت گوشت قرمز در بازار به نقطه تعادل مورد نظر برسد، کار توزیع گوشت منجمد در تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های منتخب ادامه می‌یابد.
دسته بندی: سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید