جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » احیای ۹۵ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان

احیای ۹۵ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان

0
76
کد خبر: 71808
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ واحد تولیدی راکد این استان سال گذشته احیا و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

به گزارش میار ؛ بتول دانش شهرکی روز سه‌شنبه اظهارداشت: سال گذشته بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این واحدهای تولیدی راکد با سرمایه گذاری بیش‌از یک‌هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان احیا و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و گردشگری بوده و موجبات ایجاد اشتغال سه هزار و ۴۰۸ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان افزود: احیا واحدهای تولیدی و اقتصادی راکد از جمله اولویت‌های دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در سال ۱۴۰۱ بوده که با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به این مهم دست یافته‌ایم.

وی گفت: در این راستا سال گذشته ۲۱ جلسه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی،کشاورزی و خدماتی استان برگزار شده است.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید