یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان

0
37
کد خبر: 71806
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع یک‌هزار و ۵۶۳ بسته معیشتی در قالب "پویش ملی هلال رحمت" بین خانواده‌های کم برخوردار این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ علیرضا میربهاء الدین روز سه‌شنبه اظهارداشت: این پویش "هلال رحمت" از ابتدای سالجاری و همزمان با ماه مبارک رمضان با شعار "نوروز با نوع‌دوستی، رمضان با مهربانی" آغاز که در قالب آن ۱۷ سفره مهربانی در استان برپا و بسته‌های معیشتی توزیع شد.

وی ادامه داد: ارزش بسته‌های توزیع شده بین نیازمندان سیستان و بلوچستان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: پویش "ملی هلال رحمت" در ۱۸ شعبه هلال احمر به همت خیران داوطلب، اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال استان انجام شد.

وی از اجرای بیش‌از ۱۰۰ دوره آموزش همگانی در خانه‌های هلال سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این طرح امسال در خانه‌های هلال، مساجد و حسینیه‌ها با محوریت آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه ویژه نمازگزاران و عموم مردم علاقمند به یادگیری آموزش همگانی اجرایی شد.

میربهاء الدین هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی افراد مناطق پرخطر در روستاها و محلات عنوان کرد و افزود: در همین راستا بیش‌از سه هزار نفر در این طرح آموزش همگانی را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: مبحث آموزشی بهداشت عمومی‌ شامل پشگیری از بیماری کرونا، آمادگی در برابر مخاطرات با سرفصل سیل، زلزله و خانواده آماده و مبحث کمک‌های اولیه با سرفصل اصول اصلی کمک های اولیه، سوختگی و حریق، مسمومیت‌ها، خونریزی، غرق شدگی و خفگی‌ها برای گروه‌های هدف تعریف شده است.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید