دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تصادف در مسیر زابل - زاهدان ۲ کشته و ۱۵ مجروح برجا گذاشت

تصادف در مسیر زابل - زاهدان ۲ کشته و ۱۵ مجروح برجا گذاشت

0
41
کد خبر: 71802
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پراید در مسیر زابل - زاهدان ۲ کشته و ۱۵ مجروح برجا گذاشت.

به گزارش میار ؛ فریبرز راشدی روز دوشنبه با بیان اینکه این حادثه امروز در محدوده حرمک رخ داد، اظهارداشت: پنج نفر از مصدومان این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و ۱۰ نفر دیگر توسط چهار دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت بسیاری از حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان سرعت زیاد است، افزود: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی حدود ۱۵ دقیقه استراحت پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.
دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید