یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » افتتاح پنج کلینیک تخصصی در درمانگاه تامین اجتماعی چابهار

افتتاح پنج کلینیک تخصصی در درمانگاه تامین اجتماعی چابهار

0
123
کد خبر: 71798
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: کلینیک‌های تخصصی قلب و عروق، چشم پزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی و اکوکاردیوگرافی با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی در درمانگاه الزهرا(س) تامین اجتماعی این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی روز دوشنبه اظهارداشت: ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی الزهرا (س) چابهار به “پلی کلینیک تخصصی” با پیگیری مدیرعامل تامین اجتماعی کشور بزودی محقق و تجهیزات مربوط به تخصص‌های مختلف پزشکی نیز تامین خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای شاخص‌های سلامت ارتباط نزدیکی با توسعه پایدار و سلامت مردم دارد افزود: با تلاش و کمک وزارتخانه‌های کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات مهمی در زمینه ساخت و بهسازی فضاهای فیزیکی و توسعه تجهیزات بهداشتی و درمانی در چابهار انجام شده‌ است.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه تاسیس بیمارستان‌های جدید در حوزه انتخابیه و مجهز کردن بیمارستان فعلی به امکانات مدرن یکی از نیازهای اساسی مردم جنوب بلوچستان است و توسعه تجهیزات پزشکی می‌تواند بر کیفیت خدمات سلامت تاثیرگذار باشد.

معین الدین سعیدی افزود: با جدیت و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و همکاری مسوولان استان بویژه حوزه علوم پزشکی و تامین اجتماعی برای رسیدن به این مهم در حوزه انتخابیه تلاش مضاعف صورت گرفته و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد تا شاهد رسیدن به شاخص‌های توسعه کشوری در زمینه سلامت باشیم.

وی ادامه داد: با تجهیز و توسعه درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلینیک تخصصی اعزام بیماران به مرکز استان و سایر استان‌های همجوار و توسعه یافته تقلیل می‌یابد و امید می‌رود با توسعه بیشتر و تسریع در عملیات احداث بیمارستان‌های حوزه انتخابیه از جمله بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار و بخش پلان شاهد ارتقای خدمات سلامت به مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توزیع عادلانه پزشکان در مناطق مختلف با اولویت دهی به مناطق کمتر برخوردار و دور از مرکز استان خواسته به حق مردم حوزه انتخابیه چابهار است.

وی بیان کرد: باتوجه به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و توسعه پلی کلینیک چابهار پزشکان متخصص و دستگاه‌های پیشرفته در اختیار مجموعه تامین اجتماعی شهرستان قرار می‌ گیرد.
دسته بندی: سلامت / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید