چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ظرفیت تأمین و تولید آب شهر بمپور ارتقا یافت

ظرفیت تأمین و تولید آب شهر بمپور ارتقا یافت

0
39
کد خبر: 71780
مدیر آب و فاضلاب شهرستان بمپور گفت: در راستای تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بر رفع تنش آبی در شهرستان بمپور برای تابستان پیش‌رو، برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات اضطراری، شناسایی و رفع مشکلات مردم در حال اجراست.

به گزارش میار ؛ علیرضا بهشتی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر یک حلقه چاه آب شرب جدید به ظرفیت ۳۵ لیتر بر ثانیه در شهر بمپور اضافه شد.

وی از تعویض لوله‌های آبدهی چاه شماره ۴ در جوار سایت نیروگاه بمپور به منظور ارتقای سیستم پمپاژ و انتقال آب خبر داد و افزود: خط انتقال مجتمع شرق به غرب بمپور حد فاصل تیپ نیز اصلاح شد.

وی ادامه داد: بازدید از منابع تولید شهرستان در سایت تیروگاه،  رفع نقص و بازسازی و سرویس تابلوهای برق جهت پیشگیری از اتفاقات در مواقع بروز نوسانات برق یکی دیگر از اقدامات ضروری جهت پایش، شناسایی و رفع مشکلات احصا شده پیش از شروع تابستان سال جاری بوده است.

بهشتی، استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز در سطح شهرستان بمپور را عاملی برای افت فشار و قطعی آب مشترکان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه انشعاب‌های غیرمجاز بر مشکل کم‌آبی دامن می‌زند و تأمین آب پایدار را دشوار خواهد کرد، مقابله و برخورد قانونی با متخلفان به صورت جدی در برنامه قرار دارد و در همین راستا طی سال جاری ۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز خانگی شناسایی و تبدیل به مجاز شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور از رفع مشکل افت فشار آب در خیابان ابوذر و طالقانی با تعویض شیرآلات فرسوده و انتقال شبکه در چند نقطه و اصلاح شبکه خیابان شهیر سلیمانی با سایز لوله ۱۶۰ میلی‌متری پلی‌اتیلن و نوسازی ۵۰ انشعاب در سال جاری خبر داد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید