جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بیش‌از ۱۸۰۰ تن گوشت مرغ در شهرستان مهرستان تولید شده است

بیش‌از ۱۸۰۰ تن گوشت مرغ در شهرستان مهرستان تولید شده است

0
49
کد خبر: 71778
مدیر جهاد کشاورزی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: سالانه یک‌هزار و ۸۷۰ تن گوشت مرغ در ۱۱ واحد مرغداری این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش میار ؛ عبدالله سپاهی روز پنجشنبه اظهارداشت: همزمان با نهضت توسعه مرغداری‌ها در سیستان و بلوچستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکنون با ایجاد واحدهای جدید، واحدهای فعال پرورش مرغ گوشتی مهرستان به ۱۱ واحد با ظرفیت جوجه ریزی ۲۲۰ هزار قطعه در دوره و تولید سالانه یک‌هزار و ۸۷۰ تن ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده چهار واحد مرغداری جدید تا یک‌ماه آینده با ظرفیت ۸۵ هزار قطعه و تولید ۷۲۵ تن در سال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تعداد مرغداری فعال شهرستان به ۱۵ واحد و ظرفیت تولید به ۲ هزار و ۵۹۵ تن افزایش می‌یابد و این شهرستان در پایان اردیبهشت ماه امسال به خودکفایی در تولید مرغ می‌رسد.

وی تصریح کرد: هم‌اینک ۱۸ واحد گوشتی و ۲ واحد تخمگذار با ظرفیت ۴۱۰ هزار قطعه در دوره با پیشرفت ۱۰ تا ۴۵ درصد نیز در حال ساخت است.

سپاهی اظهارداشت: همچنین جهت تکمیل زنجیره تولید یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت ۵۰۰ قطعه در ساعت مجوزهای لازم را اخد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید