پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه‌ای در زاهدان به بهره‌برداری رسید

یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه‌ای در زاهدان به بهره‌برداری رسید

0
42
کد خبر: 71776
یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در آستانه عید فطر امروز پنجشنبه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میار ؛ استاندار سیستان وبلوچستان در این مراسم گفت: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی علاوه‌بر تولید از جمله مهمترین اولویت‌ها و راهبردهای بخش کشاورزی این استان است.

محمدکرمی تصریح کرد: توجه به مزایای متعدد صنایع تبدیلی از جمله ایجاد اشتغال، فرآوری و افزایش مدت مصرف محصولات کشاورزی، کاهش هزینه‌ها و هدررفت محصولات کشاورزی، توسعه و گسترش این صنایع راهی در جهت رشد اقتصادی و تحقق شعار سال است.

وی ادامه داد: انتخاب شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «مهار تورم و رشد تولید» نشان دهنده نقش و اهمیت تولید در رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان مردمی کردن اقتصاد را از عوامل مهم رشد تولید عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم حضور مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی استان بیشتر شود چرا که تنها راه اعتلای اقتصاد و توسعه این منطقه است و برای عملی شدن آن راهی جز کاهش مداخله دولت در اقتصاد نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان گزارشی از روند توسعه واحدهای مرغداری در استان اظهارداشت به منظور خودکفایی در تولید گوشت مرغ ،از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۶۱ موافقت اصولی برای احداث مرغداری صادر شده است.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: کار ساخت و تجهیز ۱۰۵ واحد مرغداری جدید الاحداث به اتمام رسیده و با جوجه ریزی همه این واحدها بخش عمده کمبود مرغ در استان با همت مرغداران سیستان وبلوچستان تامین خواهد شد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید