شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » روکش آسفالت ۸۹۰ کیلومتر از راه‌های سیستان و بلوچستان انجام شده است

روکش آسفالت ۸۹۰ کیلومتر از راه‌های سیستان و بلوچستان انجام شده است

0
95
کد خبر: 71768
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت ۸۹۶ کیلومتر از راه‌های این استان به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در سال گذشته خبر داد.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد روز چهارشنبه اظهارداشت: تمام این اقدامات در بخش نگهداری راه‌ها با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای، طول عمر جاده‌ها و کاهش استهلاک خودروها با اولویت جاده‌های شریانی انجام شده است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی هر کشور محسوب می‌شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان به دلیل همجواری با کشورهای آسیای میانه و دسترسی به آب‌های آزاد جهانی، از مزیت ویژه‌ای در حوزه تجارت و ترانزیت برخوردار است و این امر ضرورت داشتن آسفالت مناسب راه‌ها را دوچندان می کند.

وی افزود: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست، نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره‌کل واگذار کرده، بدیهی است ایمن کردن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید