شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » تثبیت جایگاه واقعی بانوان در ادارات

تثبیت جایگاه واقعی بانوان در ادارات

0
36
کد خبر: 71767
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تأکید بر تثبیت جایگاه بانوان در ادارات گفت: باید فرهنگ سازی درستی در دستگاههای اجرایی شکل بگیرد تا جایگاه بانوان صرفا یک مقام تشریفاتی نباشد.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی چهارشنبه در حاشیه نشست مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: دوره های خروجی محور باید برای بانوان برگزار شود.

وی با تأکید بر تثبیت جایگاه بانوان در ادارات افزود: باید فرهنگ سازی درستی در دستگاه های اجرایی شکل بگیرد تا جایگاه مشاور امور بانوان صرفا یک مقام تشریفاتی نباشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمن در صدد فروپاشی ذهنی ایرانیان بود تا با ایجاد بی اعتمادی و شکاف بین آحاد جامعه به اهداف شوم خود برسد.

وی ادامه داد: حوادث اخیر دشمن را به این نتیجه رساند که به هیچ عنوان توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خوشبختانه با خطای محاسباتی پروژه دشمنان شکست بزرگی خورد اما قطعا آنها دست بردار نیستند.

وی اذعان کرد: ما با تهاجم و جنگ شناختی دشمن روبرو هستیم که هدف آن جوانان است لذا باید هوشیار باشیم.

شریفی با بیان اینکه مسائل اجتماعی نباید امنیتی شود، تصریح کرد: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان مردمانی داریم که بیشتر از همه برای این نظام و انقلاب هزینه داده و پای آن ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بنیه ما بنیه ای قوی است؛ افزود: یکی از اهداف دشمن این بود تا جمهوری اسلامی را در درون مشغول کند که با هوشیاری مردم این پروژه نیز شکست خورد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این نشست تاکید کرد: در سال جدید برنامه های محوری و عملیاتی مبتنی بر آسیب شناسی برنامه های سال گذشته  در حوزه بانوان و خانواده با همراهی مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی استان براساس دستورالعمل کارگروه های ابلاغی هشتگانه اجرا خواهد شد.

زهرا ابراهیمی خاطر نشان کرد: دبیران کارگروه های مرتبط انتخاب شده جهت برنامه ریزی برای اهم محورها نظیر  تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، الگوی سوم زن مسلمان، حقوق و  مسئولیت های اجتماعی، نشاط اجتماعی، کسب وکار پایدار،جوانی جمعیت و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهتمام ویژه نسبت به اجرایی سازی برنامه ها گام بردارند.

وی  در ادامه افزود: با توجه به اتفاقات حادث شده در سال گذشته و  هدف‌گذاری نهاد خانواده و بانوان به عنوان قویترین و موثرترین ارکان جامعه برنامه های سال‌جاری با اولویت اقدامات موثری فرهنگی و اجتماعی انجام خواهد شد.
دسته بندی: اجتماعی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید