دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » برگزاری رژه موتوری نیروهای مسلح در زاهدان

برگزاری رژه موتوری نیروهای مسلح در زاهدان

0
114
کد خبر: 71755
رژه ی موتوری نیروهای مسلح گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز سه‌شنبه در شهرستان زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

به گزارش میار ؛ استاندار سیستان و بلوچستان با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش به نقش نیروهای مسلح و ارتش اشاره کرد و اظهارداشت: آنچه که امروز در بین نیروهای مسلح مشاهده می‌شود اتحاد و انسجام مثال زدنی آنان هست که سبب دژی مستحکم و استوار در برابر دشمنان شده است.

محمد کرمی افزود: ایمان، توکل، تعهد و تخصص نیروهای مسلح امروز سبب شده تا دلاورمردان و رزمندگان ما از دیگر ارتشیان و نظامیان کشورها متمایز شوند.

وی همچنین ابتکار، خلاقیت و نوآوری در عرصه‌های دفاعی و نظامی را از دیگر خصایص نیروهای مسلح بویژه ارتش عنوان کرد و گفت: با این اقتدار است که امروز شاهد فروپاشی رژیم منفور و غاصب صهیونیستی هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان نیز با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: امنیت پایدار و اقتدار ۴۴ ساله انقلاب اسلامی امروز مرهون جانفشانی و ایثار نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه پاسداران است.

سرتیپ امیر احمدی افشار با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید و جانباز دین خود را به انقلاب ادا کرده است افزود: همه نیروهای مسلح در راس آنها ارتش جمهوری اسلامی آماده دفاع از کیان و میهن اسلامی است.

وی بیان کرد: همچنین رژه موتوری در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بزرگ اسلامی که تحول عظیم در منطقه و جهان ایجاد کرد نقشی بسزا و تاثیرگذاری داشته است.

وی بیان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت و ایثار نیروهای مسلح و فرزندان برومند این ملت است.

امیر سرتیپ احمدی افشار همچنین به فعالیت‌های مردم یاری لشکر ۸۸ زرهی استان اشاره کرد و افزود: آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی، امداد و کمک رسانی به مناطق سیلزده جنوب استان، راه‌اندازی بیمارستان تنفسی کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان خاش، درمان و بستری افراد کرونایی در شرایط کرونایی از مهمترین خدمات و فعالیت‌های لشکر ۸۸ زرهی استان به مردم بوده است.

رژه موتوری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در زاهدان از میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) تا بلوار خبرنگار شهید محسن خزائی برگزار شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید