چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آموزش فرهنگ ترافیکی به ۶۰۰ دانش آموز حاشیه راه‌های زاهدان

آموزش فرهنگ ترافیکی به ۶۰۰ دانش آموز حاشیه راه‌های زاهدان

0
38
کد خبر: 71746
رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از آموزش فرهنگ ترافیک به ۶۰۰ نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی مدارس حاشیه راه زاهدان در سالجاری خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ مهدی خمر روز دوشنبه با تاکید بر اینکه تلاش همه ما باید در جهت افزایش ضریب ایمنی و کاهش آسیب‌ها باشد، اظهارداشت: آنچه دانش‌آموز در دوران ابتدایی فرا می‌گیرد همواره در یاد او خواهد ماند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه حوادث جاده‌ای و سوانح ترافیکی به عنوان عامل مهمی در مرگ و میرها محسوب می‌شود نیاز است پلیس اهتمام ویژه‌ای در کاهش این مخاطرات از طریق ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه دارد.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: مسائل ترافیکی را باید در سنین کودکی آموزش داد تا این مهم در جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی بیشتری در سطح جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه مدرسه منشا بسیاری از عادات و رفتارها در دوره کودکی است که در بزرگسالی تکامل و بروز پیدا می‌کند، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگ سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه طی بلند مدت است که در آینده تاثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل و نقل جاده‌ای نشان خواهد داد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید