یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » واگذاری زمین ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان سیستانی آغاز شد

واگذاری زمین ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان سیستانی آغاز شد

0
37
کد خبر: 71743
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با سند دار شدن ۴۰ هکتار از اراضی محمد آباد زابل، امکان نام‌نویسی متقاضیان سیستانی در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی فراهم شد.

به گزارش میار ؛ ابوالفضل مهدیار روز دوشنبه با بیان اینکه رویکرد دولت تامین مسکن مورد نیاز اقشار مختلف مردم است، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در اراضی سندار شده محمد آباد امکان ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد ویلایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز مردم سیستان، در مجموع در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰ هکتار زمین در محمد آباد برای ساخت حدود ۶ هزار واحدهای ویلایی در نظر گرفته شده که تاکنون سند برای ۴۰ هکتار آن اخذ و بقیه نیز در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح توسعه افقی شهرها، یکی از مهمترین راه‌حل‌ها برای اجرا و تسریع در روند ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن است، تصریح کرد: واجدان شرایط این طرح در شمال استان می‌توانند با مراجعه به سامانه "ثمن" از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار در شهرهای واجد شرایط است، گفت: کاهش هزینه و مدت زمان ساخت و تطابق خانه‌های ویلایی با فرهنگ ایرانی - اسلامی، از اصولی است که در ساخت واحدهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن استان در دستورکار قرار دارد.
دسته بندی: اجتماعی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید