دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » دستگیری دندانپزشک قلابی در ایرانشهر

دستگیری دندانپزشک قلابی در ایرانشهر

0
41
کد خبر: 71735
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: پس از بررسی‌های میدانی و با هماهنگی دادستان ایرانشهر پزشک قلابی ایرانشهر شناسایی و برای تفهیم اتهام و سیر مراحل قانونی بازداشت و محل کار وی پلمپ شد.

به گزارش میار ؛ خداداد اسدی در زاهدان اظهار داشت: پس از بررسی‌های میدانی و با هماهنگی دادستان ایرانشهر پزشک قلابی ایرانشهر شناسایی و برای تفهیم اتهام و سیر مراحل قانونی بازداشت و محل کار وی پلمپ شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در تشریح جزئیان این خبر گفت: به دنبال گزارش شهروندان، فردی که در یکی از محلات حاشیه شهر با معرفی خود تحت عنوان دندانپزشک مشغول طبابت غیرمجاز و اقدام به مداخلات درمانی دندانپزشکی کرده بود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت.

وی افزود: متهم از عدم اطلاع شهروندان سواستفاده کرده و با دایرکردن غیرقانونی مطب در حاشیه شهر باعث ایراد خسارت مالی و به خطر افتادن سلامت بسیاری از افراد شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان انتظار می‌رود در صورت بیمار شدن حتماً به مراکز درمانی دولتی و خصوصی مجاز مراجعه کنند و در راستای پیشگیری از به خطر افتادن و تهدید سلامت خود و اطرافیان از مراجعه به افراد و مراکز فاقد صلاحیت و فاقد مجوز خودداری کنند.
دسته بندی: سلامت / انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید