دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ایرانشهر نیازمند نظام اداری شفاف، روان و تسهیل‌گر است

ایرانشهر نیازمند نظام اداری شفاف، روان و تسهیل‌گر است

0
100
کد خبر: 71706
سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: در بخش خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نیازمند یک نظام اداری شفاف، روان و تسهیل‌گر است که این مهم با هماهنگی و تعامل بین دستگاهی حول محور یک برنامه منسجم در راستای تکریم ارباب رجوع تحقق می‌یابد.

به گزارش میار ؛ مهرداد جهاندیده در جلسه شورای اداری ایرانشهر اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف هستند طرح و برنامه های توسعه‌ای خود را متفاوت از برنامه‌های جاری و معمول آماده کنند و پیگیری‌های لازم را بر اساس تقویم زمانی مشخص در طول سال انجام دهند.
وی افزود: شورای اداری محلی برای مشورت گرفتن و استفاده از خرد جمعی و اخذ تصمیمات دقیق در راستای ارائه خدمات مفید به مردم است و باید همه مسوولان این فرصت را غنیمت بشمارند.
سرپرست فرمانداری ایرانشهر یکی از الزامات تدبیر در امور و رفع مشکلات را پیش‌بینی و مداخله به موقع دستگاه‌های اجرایی در اتفاقات و مشکلات بیان کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام گرم سال، باید دستگاه‌های خدماتی همچون آب و برق، تهمیدات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم در دستور کار قرار دهند.
وی امید آفرینی در سطح جامعه را مهم و ضروری عنوان کرد و اظهارداشت: بخش اطلاع رسانی ادارات‌ در شهرستان باید به خوبی فعال شود و ضمن ارتباط مستمر با اصحاب رسانه، در قالب اجرای جهاد تبیین، همه اقدامات انجام شده تشریح و به اطلاع شهروندان برسد.
جهاندیده تاکید کرد: تهیه بسته سرمایه گذاری شهرستان باید در اولویت باشد تا در همگام ورود سرمایه گذاران، برنامه مشخص و مدونی برای توسعه و پیشرفت منطقه وجود داشته باشد.
وی افزود: برای تحقق شعار سال، باید دستگاه های اجرایی برنامه سال را مشخص و اعلام کنند که این مهم هم می‌بایست فارغ از برنامه های متداول دستگاه‌ها باشد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید